Veelgestelde Vragen
Hoe kan ik betalen?
Betalingen kunnen gedaan worden via: Ideal, Klarna, Paypal. U kunt kiezen uit de betaal opties als u de stappen in het bestelproces doorloopt
Hoe wordt het verzonden?
PostNL is onze pakketbezorger..
Wij verzenden in principe 1 x per week op de vrijdag!
Kan ik retouren?
retourneren
Binnen 14 dagen kun je je product voor retour aanmelden. Dit kan via het online retourformulier.
Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product op eigen kosten op te sturen.
Je kunt kiezen om je product gratis te ruilen of om je geld terug te laten storten.
Om het aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bijvoorbeeld: haal een hoodie uit de verpakking en bekijk ‘m van alle kanten, pas hem maar ga hem niet een hele dag dragen en of wassen.
de artikelen moeten zich in de oorspronkelijk staat bevinden en alle labels en prijskaartjes bevatten.
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:
geopende huisgeur artikelen (ook amberblokjes die uit de verpakking zijn gehaald.)
vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn;
gebruikte, vieze, beschadigde artikelen
sieraden die uit de verpakking zijn gehaald.
ondergoed zoals bijvoorbeeld sokken.
Garantie:
Wij bieden 14 dagen garantie op onze artikelen mocht er iets niet goed zijn. Wij bieden geen wasgarantie op onze artikelen. Mochten er na het wassen van je bestelde item(s) problemen ontstaan is dit eigen verantwoording. Wij doen hier helaas niets mee.
Mocht er een productiefout of iets dergelijks in u ontvangen item(s) zitten kunt u dit binnen 24 uur na ontvangst aangeven via whatsapp op nr 06-20721697 Wij ontvangen hier graag foto’s bij. Mochten wij binnen 24 uur na ontvangst niets horen bieden wij geen garantie.
– Wij geven geen garantie op lussen en of haken in gehaakte truien en of vesten.
– Wij bieden geen garantie op het pillen van items, losse draden, sieraden en riemen.
– Wij bieden geen garantie op gaatjes etc. die niet binnen 24 uur na ontvangst zijn aangegeven.
Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?
op de gemaakte kosten zoals verzending na krijgt u uw aankoop bedrag terug. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het aankoopbedrag terug te krijgen ook is het mogelijk dat wij kiezen voor een tegoedbon. En is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.
Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.
Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een hoodie uit de verpakking en bekijk ‘m van alle kanten, pas hem maar ga hem niet een hele dag dragen en of wassen.
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
De kosten voor het retourneren via een pakketdienst zijn afhankelijk van de grootte van het pakket en voor rekening van de klant. Het retouradres vind je op het retourformulier.
Houd er rekening mee dat als jouw retourzending niet aan onze gestelde eisen voldoet wij jouw retour helaas ook niet kunnen verwerken. Mochten wij jouw retour binnen krijgen en voldoet deze niet aan de eisen laten wij deze maximaal 7 dagen voor u achter liggen, in de tussentijd kunt u contact opnemen om het pakketje op eigen kosten terug te laten sturen. Horen wij binnen die 7 dagen niets van u kunnen wij daarna helaas niets meer voor u betekenen.
Retourkosten Klarna.
Wanneer jouw order betaald is met klarna en deze geretourneerd wordt rekenen wij €1.75 aan verwerkingkosten. Dit zijn de retourkosten van KLARNA die wij ook hanteren bij een retour.
LET OP: onvolledige retouren kunnen wij niet verwerken wij wachten max 5 dagen op aanvullende informatie.
wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?
Wij streven ernaar om binnen 2 weken uw aankoopbedrag terug te storten.
indien u 1 of meerdere producten behoud van uw bestelling zijn eventuele gemaakte verzendkosten voor de klant
retouradres:
More 4 less fashion
Antennestraat 8
1322 AB Almere
Kom je er niet helemaal uit?
Whatsapp : 06-20721697
of stel jou vraag via het contactformulier
stel uw vraag gerust via het contact formulier of stuur een mail naar: info@more4lessfashion.nl wij zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.
Ik heb een vraag over mijn bestelling.